Κυριακή 15 Μαρτίου 2009

Νωε(επεισόδιο 14)

Απελπισμένος ο Δημιουργός μετα την αποτυχία των αγγελιαφόρων του να συνεννοηθούν με την οικογένεια του Νώε ,αποφάσισε να στείλει τον νάμπερ ουάν αποτυχόντα αγγελιαφόρο ...τον Ναυαγιήλ τον προσάρακτο
-προσάρακτεεεε δεύρο έξω !φώναξε κάποια στιγμή ο Υψιστος σείοντας ολάκερο το σύμπαν..
-παρών πατερούλη,πανμέγιστε,πάνσοφε,πολυτάλαντε,αλάνθαστε,δίκαιε,φιλέσπλαχνε,ποιητή των πάντων
-τόξερα καμάρι μου, πως παρά του ότι σε είχα στο μπαλαούρο δεν θα έπαυες να με λιβανίζεις..
-εγώ στ όνομα σου παντοκράτορα θα θυσίαζα και τις άγκυρες μου..
-το ξέρω,το ξέρω ,μια ζωή τις ξεχνάς στον πάτο της θάλασσας. Τέλος πάντων ,μ αρέσουν οι κολακείες και τα λιβανίσματα σου...
-Και σε ποια εξουσία άλλωστε δεν αρέσουνε πάνσοφε?
-έτσι σε θέλω,κόλακα,γλυφτη αλλά νά μωρέ,.μια ζωή τα πατώνεις τα παπόρια και τα κάνεις υποβρύχια..
-Ατυχίες Μεγαλοδύναμε..βλέπεις ξεχνούσα να λύνω τους κάβους και έπαιρνα και τους μόλους μαζί μου..
-Λοιπόν άκουσε τώρα.Θα πάς εκεί κάτω στη Μέση Γή και θα κουμαντάρεις την κιβωτό της οικογένειας Νώε,που δεν σκαμπάζουν από τιμονέματα και ναυτικούς κόμπους και κουβαλάν τα ίδια μυαλά με τα δικά σου...
-γιούπυυυυυυυυυ..σύντροφοι σας έρχομαιιιιιιιι
-χαίρομαι που ενθουσιάστηκες, αλλά κοίταξε μη μου τους μπατάρεις και μετά τους μαζεύω έναν,έναν με την απόχη μου..
-έχε μου εμπιστοσύνη Ύψιστε ,τόσους αιώνες ανεξεταστέος..έμαθα και το πεταχτάρι και την καθετή και τα παράμαλα..
-φτού σου καμάρι μου !Αντε λοιπόν σύρε στα σβέλτα κατά κάτω με καινούργιες άβρεχτες φτερούγες και προς Θεού,……….είπα προς Θεού?..
-είπες,είπες ,είπες..
-τον κακό σου τον καιρό βρέ ,.αφού εγώ είμαι ο Θεός,..είναι δυνατόν να το είπα…
-δεν το είπες,δεν το είπες….πώς να το κρύψουμε άλλωστε..
-λοιπόν τα ξαναλέμε όταν επιστρέψεις ,αφού εκτελέσεις την αποστολή σου
-θα τους εκτελέσω,θα τους εκτελέσω ,μη σε νοιάζει..

marakos

συνεχίζεται..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου