Κυριακή 15 Μαρτίου 2009

Νωε (επεισόδιο 7)

Ο Αδικιήλ δεν άργησε να βρεθεί κοντά στην οικογένεια του Νώε που εκείνες τις στιγμές πετροβολιόταν με τους γειτόνους της.Μπήκε λοιπόν στη μέση και ρώτησε ποιος ήτανε ο λόγος αυτής της διένεξης ανάμεσα τους.
-Ποιος είσαι εσύ ρε πουπουλάτε που μπήκες στη μέση ?ρώτησε ο Νώε κοιτάζοντας τον καχύποπτα.Ειμαι ο Αδικιήλ ,αγγελιαφόρος του Ύψιστου και μ έστειλε να σας βοηθήσω.είπε εκείνος μ ένα κόμπο στη φωνή.
-να μη σε νοιάζει που τσακωνόμαστε με τους γείτονες,είπανε με μια φωνή και τα τρία παιδιά του Νώε.Τότε εκείνος στράφηκε προς τους γειτόνους τους και τους ρώτησε το λόγο του τσακωμού τους.
-δεν μας άφησαν κοτόπουλο για κοτόπουλο πουπουλάτε.Ξεπουπούλιασαν ακόμα και τα κλωσσόπουλα μέσα στ αυγό τους τούτοι οι λωλοί.Δεν τους αντέχουμε άλλο πιά!. Είπανε εκείνοι δείχνοντας το κοτέτσι με τα περιφερόμενα χιλιομαδημένα πτηνά,έτοιμα για την κατσαρόλα
-καλά μη ταραζόσαστε,θα σας αποζημιώσω εγώ για λογαριασμό τους ,είπε εκείνος και τους έδωσε ένα τσουβαλάκι αλάτι
Εκείνοι τότε συγκατατέθηκαν με βαριά καρδιά και το επεισόδιο έλαβε τέλος.Κατόπιν απευθύνθηκε προς την οικογένεια Νώε,που εξακολουθούσαν να τον ξεπουπουλιάζουνε με τα μάτια
-λοιπόν αγαθοί μου άνθρωποι,ξεχάστε τα πετραδάκια και τα πούπουλα.Εχω καινούργιο σχέδιο για το σκάφος που θα φτιάξετε ,αρκεί να μου βρείτε ξυλουργό,είπε δείχνοντας ένα κομμάτι ξύλου που είχε κρυμμένο κάτω απ τις φτερούγες του.
-ξυλουργό?Είπανε όλοι με τον τρόμο στα μάτια..
-ναι ξυλουργό επανέλαβε ο Αδικιήλ.Δέν έχετε ξανακούσει τέτοιο επάγγελμα ποτέ σας?
-ξέρουμε κάποιον αλλά φτιάχνει μόνο σταυρούς είπε ο Νώε ..
-Σίγουρα θα φτιάχνει σταυρούς για τους εγκληματίες ,έτσι δεν είναι?
-μπά,σταυρώνουμε όσους καταγγέλει ο Βούς ότι είναι ..τρομοκράτες..
-και ποιός είναι αυτός ο Βούς,μπορείτε να μου πείτε παρακαλώ?
-είναι ο μεγάλος Νονός.Ολους μας βαφτίζει εκείνος ,θέλουμε δεν θέλουμε, συμπλήρωσε ο Χάμ κοιτάζοντας ανησυχητικά γύρω του
-και γιατί σας βαφτίζει με το έτσι θέλω αυτός ο Βούς,όπως τον λέτε?
-για να τον εκλέγουμε αρχηγό των νονών, συνέχισε ο Νώε φτύνοντας στο χώμα,..ά νάτος κατά φωνή..
-καλημέρα στα βαφτιστήρια μου.Μπά ένας φτερωτός δίπλα σας!Δέν θα μου τον συστήσετε?
-Θα σας αυτοσυστηθώ ο ίδιος,απάντησε ο Αδικιήλ και του πρότεινε την μια φτερούγα του για χαιρετισμό
-μπά,μπά,πήραμε και θάρρος βλέπω,είπε ο αρχινονός κοιτάζοντας τον με ύφος βλοσηρό
-δεν ήλθα για σας κύριε,απάντησε τότε ο Αδικιήλ και του γύρισε την πλάτη
-σ εμένα βρέ γυρίζεις την πλάτη?Μου φαίνεσαι ύποπτος,μπάς και είσαι ιπτάμενος τρομοκράτης?απάντησε ο Βούς σμίγωντας τα φρύδια του
-η επαίσχυντη στάση σας προς τους συνανθρώπους σας γεννά .. αντίσταση.Αυτό δηλαδή που εσείς ονοματίζετε ¨¨τρομοκρατίᨨείπε ο Αδικιήλ ,ρίχνοντας του ένα βλέμμα όλο φωτιά
-Ώστε τολμάς ν αμφισβητείς την εξουσία μου ενώ έχω εκλεχθεί απ όλους σχεδόν εδώ κάτω στο ύπατο αξίωμα του Αρχινονού,κλουβιοκέφαλε φτερωτέ.?
-Απ ότι μου έδωσαν να καταλάβω,με την βία και τη φοβέρα εκλέχθηκες μιαρό ανθρωπάκι,απάντησε ο Αδικιήλ,γυρίζοντας του ξανά την πλάτη
-Μη τον ξεσινερίζεσαι Αρχινονέ,σίγουρα τα μυαλά του πήρανε αγέρα αφου ολημερίς πετά ψηλά και τον βαράνε τόσα ρεύματα,,είπε ο Νώε έτοιμος να βάλει τα κλάματα
-Θα τα ξαναπούμε εμείς οι δύο,είπε ο Βούς ρίχνοντας ένα βλέμμα σκέτο έξοσετ προς τον Αδικιήλ και κατόπιν έβαλε ρότα για τα λημέρια του..
-μούσκεμα μας τάκανες φτερωτέ,μούρχεται στ αλήθεια να σε ξεπουπουλιάσω..είπε ο Νώε και κινήθηκε απειλητικά μαζί με όλη την οικογένεια προς το μέρος του
-Φρόνιμα άμυαλοι !είπε εκείνος δείχνοντας τους με σημασία την δεμένη στη μέση του ρομφαία.Μη ξεχνάτε πως μ έστειλε για το καλό σας εδώ κάτω ο Δημιουργός, το καταλαβαίνετε αυτό?Αφήστε λοιπόν τις μαγκιές και δείξτε μου που μένει ο ξυλουργός..
Βλέποντας την αποφασιστική στάση του αγγελιαφόρου αλλά και την δεμένη στη μέση του ρομφαία,κάνανε όλοι μώκο σαν φρόνιμα παιδιά και εξουσιοδοτήσανε τα δίδυμα να τον οδηγήσουνε στο εργαστήρι του ξυλουργού
-καλώς τα μου,σε ποιόν από τους τρείς θα πάρω τα μέτρα για σταυρό?ρώτησε εκείνος τρίβωντας τα χέρια του ,καθώς τους είδε να ξεφυτρώνουνε μπροστά του
-δεν είναι για μας,είπανε γελώντας χαζά τα δίδυμα..
-κρίμα μωρέ κι ήθελα μια ζωή να κάνω όλη την οικογένεια..πελάτες μου,είπε με νόημα εκείνος καγχάζοντας.Στη συνέχεια στράφηκε πρός τον Αδικιήλ
-δεξιά ή αριστερά τον καβάλο φτερωτέ?

marakos

συνεχίζεται

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου