Κυριακή 15 Μαρτίου 2009

Νωε (επεισόδιο 13)

-τι πάει να πεί ¨ απελθέτω απ εμού την κιβωτόν ταύτην.¨¨?..αυτοξεπουπουλιασμένε Κιβωτιήλ?
-με έχουνε κουφάνει οι λωλοί,πάνσοφε,δίκαιε και αλάνθαστε Δημιουργέ..
-άχ λέγε μου τέτοια,αλλά κάνε και καμιά θυσία κάπου κάπου,τρελαίνομαι για τσίκνα δικέ μου
-δεν θα το παραλείψω ύψιστε,όταν με απαλάξεις από τα καθηκοντα μου.Κατσικάκι γάλακτος θα σου θυσιάσω..
-μμμμ..τρέχουνε τα σάλια μου, τρελαίνομαι για κατσικάκι γάλακτος,αλλά ας σοβαρευτούμε !Τα έκανες σκατά εκει κάτω.Τί έχεις να πείς κατηγορούμενε σμήναρχε?..
-Κύριε,ούτε ο ακατανόμαστος δεν θα τους άντεχε,ρωτήστε τον αν θέλετε..
-φυσικά και θα τον ρωτήσω.¨¨έ ψίτ Σειτάν,πώς πάνε οι καούρες εκεί κάτω?¨¨
-Μια χαρά Υψιστε,αλλά βαρέα και ανθυγιεινά δεν μου κολλάς να πούμε..και σε διαολοστέλνω κάθε μέρα,..με το συγχώριο
-θέλεις να σου δώσω την ευκαιρία να αλλάξεις κλίμακα και από το υπόγειο να βρεθείς στο ρετιρέ?
-Δηλαδή ν αλλάξω επίπεδο να πούμε και να παρατήσω τους φούρνους και τα τσιγκέλια μου?
-Φυσικά,μια ζωή ιδρωμένος και καψαλισμένος θάσαι?Για σκέψου την πρόταση που θα σου κάνω και απάντησε μου αν δέχεσαι
-ένα λεπτό να ψήσω κι από κάτω τούτο τον πολιτικάντη και μετά μου λές
-πούφ..μποχάρει ο άτιμος,βάλε τον εξαεριστήρα και άκουσε την πρόταση μου
-ναι,αλλά μη με αργήσεις!Περιμένουνε στη σειρά μεγαλοαπατεώνες,έμποροι ναρκωτικών και παιδεραστές..
-δεν πρέπει νάχεις παράπονο,σε τροφοδοτώ με πολύ σαβούρα,έτσι?..
-μπά,Δόξα τω Θεώ..μια χαρά πάει η επιχείρηση,αλλά στην υπόγα και χωρίς βαρέα και ανθυγιεινά,μου έχει γίνει κόλαση
-λοιπόν,πρόκειται να πλημμυρίσω τη Μέση Γή και να σου στείλω πολύ δουλειά,αλλά θέλω να διασώσω την μοναδική καλοκάγαθη οικογένεια..
-δηλαδής, ποιούς ακριβώς θέλεις να διασώσεις να πούμε?Μήπως τον Βούς και την συμμορία του?
-όχι βρε σύ,αυτούς θα τους διασώσεις εσύ,για να διατηρούμε τις ισορροπίες εκεί κάτω
-σωστάάά,αν δεν υπάρχει το κακό με τι θα συγκρινότανε το καλό πατερούλη?Θα ήτανε ρουτίνα η ζωή τους ,όλο καντήλια,αγιαστούρες και τα τοιαύτα..
-χαίρομαι,που επικοινωνούμε στο ίδιο μήκος κύματος
-και τί κύματος Υψιστε,τσουνάμι να πούμε !
-λοιπόν άκουσε με προσεκτικά και να μείνει μεταξύ μας έτσι?
-είμαι σκέτος τάφος και το ξέρεις καλά.Εκτός από μένα ,τους βοηθούς μου και τα εκατομμύρια κολασμένους που μου πάσσαρες,δεν θα το μάθει κανένας άλλος
-με εκπλήττεις στ αλήθεια.Ομως χάλασες κι εσύ..βλέπω πως έχεις λόγο !
-μου τον μάθανε κάποιοι πολιτικάντηδες που τους έχω στα μικροκύματα.Τον λένε¨ξύλινη γλώσσα¨,..μη τα παίρνεις δά τοις μετρητοίς !
-Είπα και γώ !Λοιπόν,η οικογένεια που θα στοιβάξω μαζί με δείγματα απ όλα τα ζώα σε μια κιβωτό…
-και θα πρέπει να διασώσω τα ζώα μαζί με δαύτους αν κατάλαβα καλώς?
-ακριβώς,πές μου λοιπόν αν προσφέρεσαι να τους διασώσεις με αντάλλαγμα την άνοδο σου στο ρετιρέ..
-λέγε,λέγε,αντέχω το ηλεκτροσόκ..
- …να διασώσεις την οικογένεια ..Νώε !
-οχιιιιιιιιιιι..ούτε στην κόλαση δε τα θέλω τα βλήτα....
-μα τι κάνεις εκεί ,φόρεσες αντιπυρική στολή?
-ναί,γιατί όσα και να μου τάξεις,δεν θα με ψήσεις με τίποτα..

Marakos

συνεχίζεται

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου